Mijn bestelling heeft de status 'In behandeling'
Een software bestelling krijg je binnen 15 minuten in je besteloverzicht te zien. De bestelstatus verandert van 'in behandeling' naar 'verzonden'. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling in je mail. Zie je geen bevestiging kijk dan eens in de spam, zie je hier ook niets neem dan contact op met ons op.
Mocht je bestelling niet veranderen en als 'in behandeling' blijven staan dan kan het zijn dat je betaling niet goed is doorgekomen of dat je überhaupt geen betaling hebt gedaan, neem dan contact op met ons op.
Het kan ook voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling op 'in behandeling' blijft staan. We moeten je bestelling dan handmatig doorzetten. Hiervoor hebben we een schermafbeelding nodig van je afschrift.
Mijn bestelling heeft de status 'In afwachting van betaling', omdat de betaling werd afgebroken.
Staat er achter je bestelling de status 'In afwachting van betaling' dan is de betaling voor het product niet goed doorgekomen. Het is achteraf niet mogelijk om deze betaling nog te voltooien. Je kunt de bestelling door een van onze medewerkers laten annuleren, we kunnen de bestelling helaas niet verwijderen uit het overzicht, deze zal dus als 'geannuleerd' blijven staan.
Nadat het product door ons is geannuleerd kun je het product nogmaals bestellen.
Mijn bestelling blijft de status 'In behandeling' of 'Wacht op betaling' houden, maar ik heb wel betaald?
Het kan voorkomen dat de betaling is gelukt, maar dat de status van je bestelling toch op 'in behandeling' of 'wacht op betaling' blijft staan. Je betaling is helaas niet gekoppeld aan de bestelling waardoor deze niet uitgeleverd kan worden.
We moeten je bestelling dan handmatig doorzetten. Hiervoor hebben we een schermafbeelding nodig van je afschrift.
Mijn bestelling heeft de status 'Geannuleerd' hoe kan dit?
De bestelling kan de status 'geannuleerd' krijgen als de betaling van het product niet juist is afgerond. Een geannuleerde bestelling kun je niet meer afronden, je kunt het product via de winkel opnieuw bestellen. Het is voor ons niet mogelijk om een geannuleerde bestelling uit het overzicht bij 'bestellingen' te verwijderen.
Heb je de betaling van de geannuleerde bestelling wel afgerond en was deze succesvol? Neem dan contact op met ons op.
Mijn hardware bestelling heeft de status 'In behandeling bij leverancier' of 'In de wacht'
Wanneer je een hardware bestelling bij ons plaatst dan kun je navigeren naar 'Mijn bestellingen' om de status hiervan bij te houden.
Als je bestelling net is geplaatst dan zal de status waarschijnlijk als 'In behandeling bij leverancier' worden weergegeven. Dit houdt in dat je bestelling bij ons bekend is, maar dat de leverancier het product nog niet heeft verzonden.
De levertijd voor dit product zoals weergegeven op de productpagina is hierbij van toepassing (vaak drie werkdagen).
Als de status 'In de wacht' wordt weergegeven, dan houdt dit ook in dat de bestelling bij de leverancier bekend is. Voor deze bestellingen geldt dat de levertijd op de website wordt aangegeven als 2 weken, of er geldt een vertraging voor de levering. In dit laatste geval zal dit in een tekstregel worden benoemd bij 'Mijn bestellingen' bij het betreffende bestelnummer en hierover zul je per mail worden ingelicht.
Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.