bladeren

SURFspot werkt samen met verschillende leveranciers. Zowel de garantie als de reparatie loopt via de leverancier. Alle hardware producten hebben een fabrieksgarantie van 2 jaar tenzij anders aangegeven op de productpagina. De instructies per leverancier vind je hieronder.

Twijfel je van welke leverancier jouw artikel afkomstig is? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice: retouren@surfspot.nl 

 

Dustin en Switch IT

Voor reparaties via Dustin en Switch IT kun je contact opnemen met onze klantenservice. Stuur jouw bestelnummer + een uitgebreide probleemomschrijving naar retouren@surfspot.nl

 

Juztnew

Je kunt het artikel ter reparatie aanmelden bij Juztnew via de volgende link: https://valyuu.typeform.com/juztnewrre?typeform-source=juztnew.com

Je ontvangt daarna de instructies en een retourlabel waarmee je het artikel kosteloos kunt opsturen. 

Voor vragen over de reparatie kun je terecht bij hello@juztnew.com

 

Amac

Je kunt met je apparaat langsgaan bij één van de filialen van Amac: https://www.amac.nl/winkels

De medewerkers zullen dan waarschijnlijk jouw apparaat innemen voor onderzoek/reparatie. Zorg er wel voor dat je tijdens je bezoek aan de winkel de Amac garantiebon meeneemt, want anders dan zullen de medewerkers niet weten of er nog garantie op jouw apparaat zit. Deze garantiebon (pakbon) is meegeleverd met jouw apparaat. Er staat een Amac-logo op de bon. Op de bon staat o.a. je SURFspot bestelnummer. 

Indien je de garantiebon niet meer hebt kunnen wij deze voor je opvragen bij Amac. Stuur in dat geval een e-mail met daarin jouw bestelnummer naar retouren@surfspot.nl

 

Paradigit

Je kunt een reparatie aanvragen via de website van Paradigit:

Het KBVF-nummer en het artikelnummer staan op de pakbon die je bij je bestelling hebt ontvangen. Indien je deze niet meer hebt, stuur dan je bestelnummer naar retouren@surfspot.nl. Wij zullen je deze gegevens vervolgens toesturen. 

Vul hierna alle gegevens in, en klik bij de laatste stap op "Aanvraag versturen". Controleer, voordat je de aanvraag verstuurt, of alle gegevens juist staan ingevuld. Na het versturen van de aanvraag ontvang je binnen 1 werkdag het retourformulier, op het door jou opgegeven e-mailadres.

De reparatieduur van een defect product binnen garantie bedraagt gemiddeld 3 weken.

Vorige
Volgende
4455722511634

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0