Hardware
Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij een annuleringsverzoek voor je indienen bij de leverancier.* Mail hiervoor naar retouren@surfspot.nl en vermeld jouw bestelnummer. Zodra de leverancier de bestelling heeft geannuleerd, ontvang je van ons een mail ter bevestiging.
Het kan voorkomen dat een bestelling niet meer geannuleerd kan worden, bijvoorbeeld als deze al klaar staat voor verzending. Je kunt de bestelling dan na ontvangst retourneren binnen de retourtermijn of het pakket weigeren aan de deur.
* Let op: Als je online een product op maat laat maken (CTO modellen), heb je geen recht op de 14 dagen bedenktijd die normaal wel geldt bij online bestellingen. Deze bestellingen kunnen niet geannuleerd worden.
Software
Het is helaas niet mogelijk om een software bestelling te annuleren, retourneren of ruilen.
Je hebt tijdens je aankoop de volgende voorwaarden geaccepteerd, hierbij geef je aan dat je afziet van het recht op ontbinding: "Ik geef toestemming voor directe levering van de (cloud)dienst(en). Mijn recht op ontbinding van de koop vervalt (zie artikel 10 Algemene Voorwaarden)"
Daarnaast kunnen wij in het geval van een download niet nagaan of het product in gebruik is genomen of in de toekomst nog in gebruik wordt genomen.
Je kunt meer informatie vinden in de algemene voorwaarden.