bladeren

Hardware

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij een annuleringsverzoek voor je indienen bij de leverancier. Stuur hiervoor een e-mail naar retouren@surfspot.nl en vermeld je bestelnummer. Zodra de leverancier de bestelling heeft geannuleerd, ontvang je van ons een bevestigingsmail.

Het kan echter voorkomen dat een bestelling niet meer geannuleerd kan worden, bijvoorbeeld als deze al gereed is voor verzending. In dat geval kun je de bestelling na ontvangst retourneren binnen de retourtermijn of het pakket weigeren bij de deur.

Let op: Als je een product op maat hebt laten maken (zoals CTO modellen), geldt de 14-dagen bedenktijd niet, en kan de bestelling niet worden geannuleerd.

 

Software

Het is helaas niet mogelijk om software te annuleren, retourneren of om te ruilen.

Tijdens je aankoop heb je de volgende voorwaarden geaccepteerd: "Ik geef toestemming voor directe levering van de (cloud)dienst(en). Mijn recht op ontbinding van de koop vervalt (zie artikel 10 Algemene Voorwaarden)."

Je kunt meer informatie vinden in de algemene voorwaarden.

Vorige
Volgende
4484064888978

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0